Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Główna bohaterka nowej bajki Disneya jest biseksualna – po raz pierwszy w historii firmy

Główna bohaterka nowej bajki Disneya jest biseksualna – po raz pierwszy w historii firmy
Na kanale Disney Channel pojawiła się nowa bajka zatytułowana „The Owl House”. Po raz pierwszy w historii Disneya główną bohaterką produkcji jest biseksualna nastolatka.
O autorze
1 min czytania 2020-08-19

Zaledwie na początku czerwca br. informowaliśmy, że po raz pierwszy w produkcji studia Pixar głównym bohaterem nowej animacji został gej Greg. Teraz zaś firma Disney postanowiła pójść o krok dalej i w nowej bajce dla dzieci pt. „The Owl House” umieściła nastolatkę, która jest biseksualna. 

Luz Nocedy, bo tak nazywa się główna bohaterka nowej produkcji dostępnej na kanale Disney Channel, wyrusza w podróż do innego świata, aby zostać czarownicą. W pierwszych odcinkach bajki pokazano, że nastolatce podobają się nie tylko chłopcy, ale również dziewczyny. 

Jak przyznała pomysłodawczyni bajki Dana Terrace, umieszczenie biseksualnej nastolatki w nowej produkcji Disneya nie było łatwe – wiele osób z kierownictwa firmy nie chciało bowiem zgodzić się na pokazywanie w produkcjach dla dzieci osób LGBT+. 

Ostatecznie jednak udało się przekonać prezesów Disneya, aby główna bohaterka nowej bajki była biseksualna – informację o orientacji seksualnej postaci potwierdzili sami przedstawiciele firmy.   

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na początku sierpnia br. Zalando ruszyło z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBT+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Celem projektu „Historie ukryte w ubraniach” jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBT+, które stały się ofiarami przemocy z uwagi na swoją orientację seksualną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec czerwca br. Kampania Przeciw Homofobii zaprezentowała nowy, nagrany w zaledwie 4 dni spot, który powstał w odpowiedzi na homofobiczną wypowiedź Andrzeja Dudy na temat osób LGBT+.