Gazetka24.pl przeprowadziła badanie ocen sklepów wystawianych przez użytkowników w usłudze Google Maps. Ranking, który powstał na ich podstawie obejmuje wszystkie duże sieci handlowe w kraju, a zebrane dane dotyczą średnich ocen ponad 60 000 sklepów. Według rankingu, Lidl Polska ma aż 561 914 wystawionych ocen i jest najlepiej ocenianą siecią spożywczą w Polsce.
– Nasze działania mają na celu sprostać oczekiwaniom naszych klientów, a tak wiele pozytywnych recenzji, od ponad 550 tysięcy klientów świadczy o tym, że udaje nam się je realizować. Pierwsze miejsce spośród wszystkich sieci spożywczych dostępnych w Polsce jest dla nas z pewnością dużym wyróżnieniem i cieszymy się, że klienci cenią sobie zakupy w naszych sklepach. Możemy zapewnić, że będziemy dalej doskonalić i rozwijać ofertę oraz usługi, aby zawsze były na wysokim poziomie. W naszych sklepach klienci mają stały dostęp do artykułów wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024