Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tymbark najszybciej reagującą polską marką na Facebooku wg raportu socialbakers.com

Socialbakers.com stworzył międzynarodowy ranking najszybciej odpowiadających marek na Facebooku. Wśród zwycięzców na podium znalazł się tylko jeden polski brand – Tymbark, za którego obecność na Facebooku odpowiada agencja Lemon Sky.
O autorze
0 min czytania 2014-01-24

Według raportu socialbakers.com w minionym kwartale czas reakcji marki jest szybszy o 12% w stosunku do III kwartału 2013. Brandy zbadane zostały pod względem czasu reakcji i podzielone wg kategorii. Na podium sektora FMCG z czasem reakcji 1godz. 46 min. znalazła się marka Tymbark. W całym raporcie to jedyna polska marka.

Lemon Sky została wybrana przez markę Tymbark do budowania relacji z fanami na profilu facebook.com/Tymbark w sierpniu 2013 roku. Główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie wyjątkowego bohatera – Kapsla Tymbark. Wokół niego tworzony jest content i zaangażowanie fanów, dla których Tymbark to lovebrand.

Agencja Lemon Sky prowadzi działania w social media dla marki Tymbark nie tylko w Polsce, ale również na Litwie oraz Łotwie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj