Według raportu socialbakers.com w minionym kwartale czas reakcji marki jest szybszy o 12% w stosunku do III kwartału 2013. Brandy zbadane zostały pod względem czasu reakcji i podzielone wg kategorii. Na podium sektora FMCG z czasem reakcji 1godz. 46 min. znalazła się marka Tymbark. W całym raporcie to jedyna polska marka.
Lemon Sky została wybrana przez markę Tymbark do budowania relacji z fanami na profilu facebook.com/Tymbark w sierpniu 2013 roku. Główne założenie komunikacji marki to wykorzystanie wyjątkowego bohatera – Kapsla Tymbark. Wokół niego tworzony jest content i zaangażowanie fanów, dla których Tymbark to lovebrand.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Lemon Sky prowadzi działania w social media dla marki Tymbark nie tylko w Polsce, ale również na Litwie oraz Łotwie.