Mumio przejmuje salon Play

Na jeden dzień warszawski punk sprzedaży Play zamienił się w scenę Mumio. Ukryte kamery śledziły na żywo spektakl, w którym ucharakteryzowani członkowie grupy wciągali klientów Play w absurdalne sytuacje.
O autorze
1 min czytania 2014-01-27

– Od początku wiedzieliśmy, że nie chodzi nam o kreowanie jednorazowych bodźców wywołujących jednorazowe emocje wśród „wkręcanych” klientów. To klienci swoim sposobem bycia, wpływali na charakter każdej sceny. Abstrakcyjne poczucie rzeczywistości reprezentowane przez MUMIO opiera się głównie na niuansach, pojedynczych sytuacjach, strzępkach zdań, które wybrzmiewają dopiero w szerszym kontekście. Dlatego bardzo ważne było dla nas rozmieszczenie kamer i mikrofonów tak, aby uzyskać jak najlepszy materiał nie zdradzając się przed klientami. Zdecydowaliśmy się na użycie GoPro, które znajdują się w ofercie sieci oraz zdalnie sterowanych kamer, dzięki którym mieliśmy kontrolę kadru live. Mikrofony ukryte były w stanowiskach obsługi, w długopisach oraz bezpośrednio na aktorach – mówi Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny artegence.

Akcja trwała nieustannie przez cały czas działania salonu. Podczas zdjęć powstało 110 godzin materiału wideo. Seria filmów, które powstały w wyniku akcji, dostępna będzie na kanale Youtube Play. Kolejne odcinki będą prezentowane już pod koniec stycznia.

Twórcy:

  • Kreacja: artegence
  • dyrektor kreatywny: Mateusz Felsmann
  • kreatywni: Radek Błoński, Tomek Popowski, Łukasz Schaefer
  • client service: Mariusz Graca, Magda Bauer
  • Obsada: Mumio, Katarzyna Żyżelewicz, Marek Świder
  • Produkcja: Koi Studio
  • zdjęcia: Jakub Burakiewicz
  • montaż: Rafał Listopad
  • dźwięk na planie i udźwiękowienie: Radosław Ochnio
  • zdjęcia making of: Barbara Kaja Kaniewska
  • scenografia: Katarzyna Pielużek
  • rekwizyty: Natalia Mleczak
  • asystent rekwizytora: Alicja Kruk
  • charakteryzacja: Ewa Drobiec
  • asystent charakteryzatora: Daria Siejak
  • kostiumy: Emilia Czartoryska
  • asystent kostiumografa: Aleksandra Mrozińska
  • kierownik planu: Maciej Besztak
  • kierownik produkcji: Marcin Łuczaj
  • asystenci kamer: Radek Matulka (ATM), Marcin Mikołajczyk (ATM), Andrzej Szulc
  • sekretariat planu: Aneta Groszyńska
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj