Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj i Damian Widowski wzięli udział w nowej kampanii Acer Polska

Jak odnaleźli swoje życiowe pasje i co najbardziej w nich uwielbiają? W jaki sposób wyrażają siebie poprzez swoją twórczość i co ich inspiruje? Na te i wiele innych pytań w najnowszej kampanii Acer Polska odpowiadają Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj oraz Damian Widowski.
O autorze
2 min czytania 2020-09-01

Operator drona i twórca filmowy – Bartek Bargiel, fotograf – Jakub Kaźmierczyk, rysowniczka i ilustratorka – Magdalena Danaj oraz architekt wnętrz – Damian Widowski. Cztery różne obszary pracy kreatywnej i cztery osoby, które w kampanii Acer połączył jeden sprzęt – ConceptD 7. W ramach promocji urządzenia stworzono serię czterech inspirujących filmów „ConceptD – laptop do pracy kreatywnej”. Są one naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych, bowiem twórcy kampani postawili na formę autentycznych dokumentów i storytelling w wersji wideo. Spoty zostały nagrane w naturalnym środowisku artystów na planie lub w ich pracowniach podczas wykonywania ich codziennej pracy. Wspomniani twórcy opowiadają o swoich życiowych pasjach oraz tym, jak duży wpływ na ich zawodową niezależność i twórczą wolność ma technologia.

Wydajność przy renderowaniu dużych plików, dokładne odwzorowanie kolorów i długi czas pracy na baterii – te cechy w ConceptD 7 docenił Bartek Bargiel. To operator drona i twórca filmowy realizujący ujęcia lotnicze z gór wysokich. Jego praca nieustannie opiera się na technologii i to ona pozwala mu na uzyskiwanie coraz lepszych ujęć. Do jego największych sukcesów należy udokumentowanie zjazdu brata, Andrzeja Bargiela na nartach ze szczytu K2. W filmie opowiada m.in. co najbardziej uwielbia w lataniu dronem i jakie jest jego zawodowe marzenie.

ConceptD 7 Ezel pozwolił natomiast na efektywniejszą pracę także kolejnemu twórcy, Jakubowi Kaźmierczykowi. Fotograf, a zarazem miłośnik technologii zwrócił uwagę szczególnie na nietypowy zawias, w jaki wyposażone jest urządzenie oraz sposób mocowania ekranu. W jego pracy niezbędnym atrybutem laptopa jest wydajność procesora, a także odwzorowanie kolorów. Sprzęt z serii ConceptD spełnił oba te wymagania. W ramach kampanii mówi m.in. o tym, co wyraża poprzez swoją twórczość i co jego zdaniem przyniesie technologiczna przyszłość.

Oczekiwania Magdaleny Danaj – rysowniczki i ilustratorki, znanej jako „Porysunki”, spełnił z kolei ConceptD 7 Ezel. Jak sama mówi – rysowanie przy użyciu tego sprzętu niczym nie różni się od tego na tradycyjnym papierze. W filmie z jej udziałem wyjaśnia m.in. jak odnalazła swoją życiową pasję i jak technologia pomaga jej ją realizować.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czwarty twórca, Damian Widowski, jest architektem wnętrz. Projektuje nowoczesne mieszkania i domy, a także przestrzenie publiczne, korzystając z takich programów, jak AutoCAD i Artlantis. Mobilność, szybkość renderowania oraz możliwie najdokładniejsze odwzorowanie kolorów tekstur i mebli to trzy istotne elementy, które odnalazł, używając w pracy laptopa ConceptD 7 Pro. W materiale opowiedział m.in. o tym, co go inspiruje i co jest najważniejsze w jego pracy.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Jeremi Rybak i Karolina Śmiejkowska z Acer Polska. Za produkcję spotów odpowiada Adam Bednarski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się