Julia Wieniawa nie zwalnia tempa i ogłasza start własnej marki kosmetycznej, nad powstaniem której pracowała przez ponad rok. Start sprzedaży Jusee, bo tak nazywa się marka, zaplanowany jest na drugą połowę września. Choć Jullia nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących portfolio produktowego, to wszyscy zainteresowani marką już teraz mogą zapisać się do newslettera na stronie www.juseecosmetics.com, gdzie rozpoczyna się wielkie odliczanie do dnia premiery. Dzięki temu fani artystki będą na bieżąco ze stopniowo odsłanianymi tajemnicami projektu.
– Stworzenie własnej marki kosmetycznej od zawsze było moim marzeniem. Po raz kolejny przekonałam się, że nie ma rzeczy niemożliwych. Że ciężka praca oraz determinacja pozwalają osiągnąć każdy cel. Więcej informacji już wkrótce. Zapraszam Was do świata Jusee – mówi Julia Wieniawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024