Oto kilka najciekawszych faktów wynikających z raportu:
- Niekwestionowanym liderem w Polsce i w większości krajów jest marka Nike
- Nike, adidas i Vans na podium w Polsce i większości wybranych krajów
- Reebok poza pierwszą piątką pod kątem udziału na rynku Polskim
- Marka adidas posiada największy udział pod kątem wyszukiwalności na rynku Polskim w stosunku do pozostałych krajów
- Największym zainteresowaniem w stosunku do całego potencjału rynkowego cieszy się marka Nike na Słowacji – prawie połowa rynku szuka produktów tej marki.
Cały raport można przeczytać na tej stronie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024