Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki” i wprowadza nową funkcjonalność do aplikacji

iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, organizowanej przez Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Na potrzeby akcji platforma wdrożyła w swojej aplikacji nową funkcjonalność, za pomocą której użytkownicy już w momencie zamawiania kursu mogą wpłacać środki na leczenie dzieci.
O autorze
1 min czytania 2020-09-03

Liczy się każdy grosz

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, których symbolem jest „Złota Wstążka”, nawiązująca do najcenniejszego kruszcu i reprezentująca największą wartość – zdrowie dzieci. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki z nowotworami. W tym roku do partnerów akcji dołączyło iTaxi, które stworzyło pierwszy w Europie sposób zbierania środków w aplikacji taksówkowej na leczenie podopiecznych Fundacji.

– Udział w „Kampanii Złotej Wstążki” jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w kwestie społeczne. Platforma iTaxi pozwala na tworzenie nowych rozwiązań, również takich jak cele charytatywne. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać najmłodszym w walce o zdrowie. Na potrzeby inicjatywy Fundacji rozbudowaliśmy naszą aplikację, która obecnie umożliwia zbieranie środków na jej podopiecznych, dzięki czemu nasi użytkownicy w prosty sposób również mogą włączyć się w kampanię. Cieszymy się, że wspólnie wspieramy tak szczytny cel – mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Jadąc z iTaxi – pomagasz

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy aplikacji w systemach Android i Huawei Mobile Services w momencie zamawiania przejazdu, po potwierdzeniu miejsca odbioru i celu podróży, zobaczą nową opcję – „Wesprzyj Fundację” wraz z informacją o celu zbiórki. Po naciśnięciu strzałki po prawej stronie ekranu, klienci mogą zdecydować jaką kwotą chcieliby zasilić konto Fundacji: czy zaokrąglić koszt kursu w górę do pełnej kwoty, czy wybrać konkretną sumę, która zostanie doliczona do rachunku za przejazd. Wsparcie akcji jest dobrowolne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Użytkownicy systemu iOS po potwierdzeniu kierunku przejazdu również zobaczą opcję „Wesprzyj Fundację”. Po jej naciśnięciu przeniosą się do strony zbiórki na stronie Fundacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Naszym celem jest podniesienie świadomości społecznej i zwrócenie uwagi na onkologię dziecięcą. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Cieszymy się, że iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, ponieważ wspólnymi siłami możemy osiągnąć więcej – mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

„Kampania Złotej Wstążki” wystartowała 1 września i potrwa miesiąc. iTaxi zachęca wszystkich do włączenia się w akcję zarówno poprzez wpłaty za pośrednictwem aplikacji, jak również poprzez indywidualne datki. Więcej o zbiórce można przeczytać na stronie