Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Żabki

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Żabka.
O autorze
0 min czytania 2014-01-28

W ramach umowy Żabka powierzy ZenithOptimedia realizację kampanii w mediach offline i online.

– Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu firmy Żabka Polska.

Procedury przetargowe koordynowała firma doradcza AT Kearney.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj