Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl promuje oszczędzanie i wprowadza do swojej aplikacji „Kupon Plus”

Lidl Polska za pomocą kolejnych akcji pokazuje, jak ważne jest oszczędzanie i jak, w realny sposób, wpływa to na domowy budżet. W kolejnej odsłonie akcji „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” sieć zaprasza do wspólnej zabawy i zdobywania kolejnych kuponów rabatowych.
O autorze
1 min czytania 2020-09-07

Lidl Polska nieustannie realizuje ideę „Więcej na radość z życia” – klienci wiedzą, że codzienne zakupy w sklepach sieci to oszczędność czasu i pieniędzy. W ramach kolejnej odsłony akcji „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, Lidl zaprasza do wspólnej zabawy z wykorzystaniem aplikacji zakupowej Lidl Plus – dokonując zakupów w placówkach sieci zdobywamy dodatkowe kupony rabatowe.

Jak działa „Kupon Plus”? To proste – każde skanowanie aplikacji przybliża użytkowników do otrzymania dodatkowych kuponów. Wystarczy zeskanować kartę Lidl Plus przy każdych zakupach i pasek postępu w aplikacji uzupełni się automatycznie. Za osiągnięcie każdego progu klient otrzyma specjalny kupon. Dodatkowe kupony pojawią się w zakładce „Kupony” – powinny być aktywowane przed wizytą w sklepie. Kupony, które oferuje aplikacja Lidl Plus to prosty i wygodny sposób na oszczędzanie, produkty można kupić nawet o kilkadziesiąt procent taniej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj