Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014

Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji – oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie.
O autorze
2 min czytania 2014-01-28

Kwiecień to miesiąc, który od kilkunastu lat jest zarezerwowany na spotkania branży PR, czyli m.in. Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

Znane nazwiska i gość specjalny

W tym roku usłyszymy wystąpienia między innymi: Adama ŁASZYNA, Prezesa Zarządu, Alert Media Communications, Szymona SIKORSKIEGO, Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o., Magdaleny BUGAJŁO, Kierownika ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia, Sebastiana BYKOWSKIEGO, Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana JAMIOŁKOWSKIEGO, Dyrektora Biura Public Relations, Provident Polska SA, Mateusza MARTYNIUKA, Rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła TROCHIMIUKA, Prezesa Zarządu Partner of Promotion i Michała MACIERZYŃSKIEGO, Dyrektora Biura Innowacji, Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym Kongresu będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Tym razem spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania: do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy?

Na koniec praktyka

Podobnie jak w roku ubiegłym, uzupełnieniem części merytorycznej Kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach. Pełny program wydarzenia jest już dostępny na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl

Ostatnie dni styczniowych rabatów

Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Najbardziej atrakcyjne rabaty obowiązują jeszcze do końca stycznia br. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook www.facebook.com/kongrespr

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing