Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA do swojej nowej kampanii zaangażowała wirtualną influencerkę

IKEA do swojej nowej kampanii zaangażowała wirtualną influencerkę
O pojawieniu się pierwszych wirtualnych influencerów mogliśmy usłyszeć już kilka lat temu. I stale rosną oni w siłę. Przykładem tego jest najnowsza kampania japońskiego oddziału sieci IKEA, do której zaangażowana została popularna wirtualna influencerka Imma.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

Temat wirtualnych influencerów wzięliśmy pod lupę już w ubiegłym roku, kiedy to głośno zrobiło się o pierwszej polskiej liderce opinii generowanej komputerowo. Sara Kosmos, bo tak nazywa się owa influencerka, szybko nawiązała współprace ze znanymi markami i „pojawiała się” na licznych, branżowych imprezach. 

O tym, że trend wirtualnego influencer marketingu rośnie w siłę może świadczyć nowa kampania japońskiego oddziału sieci IKEA – do projektu bowiem została zaangażowana Imma, która na Instagramie ma ponad 250 tys. followersów.

W ramach kampanii pod koniec sierpnia br. można ją było oglądać w instalacji umieszczonej w markecie sieci – Imma przez trzy dni „mieszkała” w apartamencie, który został urządzony przez projektantów marki IKEA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Imma może też pochwalić się jeszcze inną głośną kampanią – tym razem zrealizowaną we współpracy z marką Magnum. Jakiś czas temu wirtualna influencerka promowała wprowadzenie na chiński rynek nowych lodów o smaku matchy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ostatnio coraz częściej możemy spotkać się z hasłem „wirtualny influencer” – tacy generowani komputerowo liderzy opinii występują już w reklamach, a także promują marki na Instagramie. Czy „prawdziwi” influencerzy mają się czego bać?

PS2

W dzisiejszych czasach przesiąkniętych nowymi technologiami, postać wirtualnego influencera nikogo już nie dziwi. KFC postanowiło więc podążyć za trendem i jednocześnie trochę zakpić z tego dziwnego zjawiska, tworząc teraźniejszego Colonela Sandersa, który jest influencerem.