Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reddit wykupił billboardy w kilku dużych miastach w USA, aby zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach

Reddit wykupił billboardy w kilku dużych miastach w USA, aby zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach
Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.
O autorze
1 min czytania 2020-09-10

Portal Reddit jest jedną z największych witryn internetowych o tematyce rozrywkowej w Stanach Zjednoczonych – miesięcznie stronę odwiedza ponad 430 mln użytkowników z całego świata. Internauci publikują na platformie linki do ciekawych ich zdaniem zdjęć, filmików, artykułów, kampanii itp. – im więcej „głosów” dana publikacja zdobywa, tym bardziej widoczna jest ona stronie głównej danego kanału tematycznego w portalu. 

Teraz twórcy Reddita postanowili wykorzystać popularność platformy, a także zaangażowanie użytkowników, którzy dziennie potrafią oddać nawet 165 mln głosów (!) i ruszyli z nową, outdoorową kampanią. Jej celem jest zachęcenie amerykańskiego społeczeństwa do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich, które odbędą się 3 listopada br. 

W ramach kampanii twórcy serwisu internetowego wykupili kilkanaście billboardów znajdujących się w największych miastach USA, takich jak Nowy Jork, Los Angeles czy Chicago. Na nośnikach reklamowych pojawiły się zaś humorystyczne plakaty porównujące liczbę głosów na Reddicie z rzeczywistymi głosami. 

„Jeśli możesz głosować na zdjęcie kota leżącego na łóżku, możesz równie dobrze zagłosować w wyborach prezydenckich” –  tak brzmi treść jednej kreacji, nawiązując tym samym do fotografii przedstawiającej kota na miniaturowym łóżku, która zebrała łącznie ponad 170 000 głosów na Reddicie. Poniżej znajdziecie inne przykłady billboardów z kampanii platformy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Masowe wymieranie zwierząt to już nie jest fikcja, a przykra codzienna rzeczywistość. Aby pokazać skalę tego problemu, pewien użytkownik portalu Reddit rozpikselował zdjęcia wybranych zwierząt. Im bardziej niewyraźne zdjęcie – tym mniej żyjących osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie.