Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Światowy Dzień Przeciw Samobójstwom – kampania #MnieToDotyczy w warszawskim metrze

Dziś przypada Światowy Dzień Przeciw Samobójstwom. Z tej okazji spot z udziałem influencerów, który powstał w ramach niezależnej kampanii społecznej #MnieToDotyczy, będzie można oglądać przez całą dobę na stacjach i w wagonach warszawskiego metra.
O autorze
1 min czytania 2020-09-10

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem rosnącej liczby prób samobójczych wśród dzieci i młodzieży, a także uświadomienie, że każdy z nas może przyczynić się do powstrzymania plagi samobójstw. Udział w kampanii wzięli popularni youtuberzy, instagramerzy, aktorzy i wokaliści: Alan Andersz, Jan Dąbrowski (JDabrowsky), Maria Jeleniewska, Oliwia Kreja (CookieMint), Emilia Królikowska (EmiFlesh), Filip Lato, Karol Osentowski, Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle), Sylwia Przybysz i Justyna Suchanek (Sukanek).

W ramach kampanii powstał spot zwracający uwagę na najczęstsze myśli samobójcze i symptomy pogarszającego się stanu psychicznego. Spot zawiera apel do widzów, aby nie lekceważyli niepokojących sygnałów u osób ze swojego otoczenia. Można go obejrzeć tutaj.

Kampania #MnieToDotyczy toczy się w mediach społecznościowych, na profilach uczestników na platformach YouTube, Tik Tok i Instagram. Oprócz spotu powstały także infografiki, które może udostępniać każda osoba posiadająca profile w mediach społecznościowych.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Karolina Roztocka – PR-owiec i działaczka społeczna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję spotu odpowiadał Maciek Lipiński M. L. Filmz. Partnerem, dzięki któremu spot pojawił się w warszawskim metrze, jest firma Ströer.

– Jak mówią eksperci, większość samobójstw poprzedzają podobne zachowania i objawy. Są to najczęściej poczucie osamotnienia, odrzucenia, bezradności, a na dalszym etapie lęk, agresja i izolacja od innych ludzi. Na koniec przychodzi fantazjowanie o samobójstwie, które w skrajnych przypadkach zamienia się w rzeczywistość. Tych objawów nie da się nie zauważyć. W tym sensie problem samobójstw dotyczy nas wszystkich, także mnie i ciebie – mówi Karolina Roztocka, inicjatorka kampanii #MnieToDotyczy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się