W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie przede wszystkim piękno i oryginalność. Po produkty Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan.
Działania partnerskie Lou i PromoTraffic, które rozpoczęły się we wrześniu, będą dążyć do wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci agencji będą używać w pracy zaawansowanych narzędzi, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. PromoTraffic w lipcu tego roku uzyskał status oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka, więc Lou będzie mogło skorzystać na dostępie do szybszego i lepszej jakości supportu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024