Wygoda, oszczędność czasu oraz dostępność 24/7 – te czynniki przyświecały twórcom wirtualnego showroomu. Forma wypożyczania produktów w celu ich prezentacji w ramach kreatywnych projektów oraz w mediach, nie jest niczym nowym. Do tej pory działało się to jednak w oparciu o tradycyjny schemat odwiedzania przestrzeni rozmieszczonych w różnych punktach miasta, co często wymagało poświęcenia sporej ilości czasu oraz siły na dźwiganie toreb, które wraz z odwiedzaniem kolejnych lokacji, wypełniały się duża ilością różnorodnych rzeczy.
Showroom.digital to innowacyjne narzędzie, które ma na celu usprawnienie pracy pomiędzy markami z sektora fashion & lifestyle a stylistami oraz dziennikarzami. Jest także odpowiedzią na zmieniające się od tego roku warunki funkcjonowania całego świata mody w którym to spora część ruchów oraz wydarzeń przenoszonych jest do sfery wirtualnej. Większość działań w ramach showroom.digital, poza wysyłką oraz odbiorem, odbywa się online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Produkty, wybrane przez marki, eksponowane są w ramach platformy w różnorodny sposób. Ich wyszukiwanie odbywa się poprzez luźne przeglądanie, filtrowanie lub ręczne wyszukiwanie interesującego nas elementu.
Odbiorcy rejestrować mogą się za pośrednictwem głównej strony, następnie ich konta są weryfikowane. W ich ramach można dokonywać zamówień odzieży, butów oraz akcesoriów marek, które posiadają swój showroom wewnątrz platformy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W pierwszej kolejności do showroom.digital dołączyła sportowa marka PUMA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept oraz realizacje projektu odpowiada w całości agencja kreatywna teal.