Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszy wirtualny showroom modowy w Polsce otwarty

Wypożyczanie produktów na potrzeby sesji zdjęciowych oraz tworzenia wideo jeszcze nigdy nie było takie proste. showroom.digital to pierwszy w Polsce w pełni wirtualny showroom, z którego szybko i o każdej porze można zamówić rzeczy do realizacji swojego projektu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-15

Wygoda, oszczędność czasu oraz dostępność 24/7 – te czynniki przyświecały twórcom wirtualnego showroomu. Forma wypożyczania produktów w celu ich prezentacji w ramach kreatywnych projektów oraz w mediach, nie jest niczym nowym. Do tej pory działało się to jednak w oparciu o tradycyjny schemat odwiedzania przestrzeni rozmieszczonych w różnych punktach miasta, co często wymagało poświęcenia sporej ilości czasu oraz siły na dźwiganie toreb, które wraz z odwiedzaniem kolejnych lokacji, wypełniały się duża ilością różnorodnych rzeczy. 

Showroom.digital to innowacyjne narzędzie, które ma na celu usprawnienie pracy pomiędzy markami z sektora fashion & lifestyle a stylistami oraz dziennikarzami. Jest także odpowiedzią na zmieniające się od tego roku warunki funkcjonowania całego świata mody w którym to spora część ruchów oraz wydarzeń przenoszonych jest do sfery wirtualnej. Większość działań w ramach showroom.digital, poza wysyłką oraz odbiorem, odbywa się online. 

Produkty, wybrane przez marki, eksponowane są w ramach platformy w różnorodny sposób. Ich wyszukiwanie odbywa się poprzez luźne przeglądanie, filtrowanie lub ręczne wyszukiwanie interesującego nas elementu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odbiorcy rejestrować mogą się za pośrednictwem głównej strony, następnie ich konta są weryfikowane. W ich ramach można dokonywać zamówień odzieży, butów oraz akcesoriów marek, które posiadają swój showroom wewnątrz platformy. 

W pierwszej kolejności do showroom.digital dołączyła sportowa marka PUMA. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept oraz realizacje projektu odpowiada w całości agencja kreatywna teal.