Zator słynie m.in. z największego w Polsce parku rozrywki, ale jest to także miejscowość leżąca w sercu cenionego przez turystów bardzo malowniczego regionu zwanego popularnie „Doliną Karpia”.
Przygotowane przez Browar Pilsweizer piwo Zatorskie jest piwem o ekstrakcie 12 Blg i o zawartości alk. 5,7 %. W jego produkcji wykorzystywane są chmiele marynka i lubelski. Jest to piwo pasteryzowane i filtrowane.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zatorskie jest piwem partnerskim, produkowane będzie na wyłączność dla firmy Club Beer i pojawi się przede wszystkim w sklepach i restauracjach w Zatorze i okolicach.
– Zator, jak i Dolina Karpia to miejsca słynne na cała Polskę. To bardzo atrakcyjny turystycznie obszar siedmiu gmin w Małopolsce, ulubiony przez miłośników przyrody, ciszy i spokoju, jak i turystyki aktywnej. Teraz będą oni mieli okazję spróbować także piwa innego niż to z jakim stykają się na co dzień, a także zabrać je ze sobą, by cieszyć się potem klimatem „Doliny Karpia”, także poza Małopolską – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu oraz współwłaściciel Browaru Pilsweizer.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024