Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook: Łatwiejsza ochrona praw autorskich dla zdjęć

Aby zabezpieczać prawa twórców i wydawców, Menedżer praw autorskich na Facebooku rozszerzył zakres ochrony na zdjęcia.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

Facebook dąży do tego, aby być bezpiecznym kanałem dla twórców. Dlatego firma tworzy narzędzia, takie jak Menedżer praw autorskich w Creator Studio, które mają za zadanie pomóc twórcom i wydawcom posiadającym duży lub rosnący katalog treści, lepiej kontrolować kiedy, jak i gdzie ich zawartość jest udostępniana Facebooku i Instagramie. 21 września br. firma zaprezentowała Menedżer praw autorskich dla obrazu, nową wersję Menedżera praw autorskich, która wykorzystuje technologię dopasowywania obrazu, aby pomóc twórcom i wydawcom chronić i zarządzać treściami graficznymi na dużą skalę.   

Aby uzyskać dostęp do Menedżera praw autorskich, administratorzy stron mogą składać aplikacje dla treści, które stworzyli i chcą chronić. Menedżer praw autorskich znajdzie pasujące treści na Facebooku i Instagramie. Ustawienia mogą być zdefiniowane w taki sposób aby np. kontrolować prawa własności na całym świecie lub tylko w określonych miejscach. 

Oprócz bezpłatnych narzędzi do zarządzania treściami, aby pomóc w walce z naruszeniami, Facebook wprowadził również szybki i skuteczny system raportowania naruszeń praw autorskich, zasady dotyczące powtarzających się naruszeń i inne środki. Ochrona własności intelektualnej jest ważną częścią Regulaminu Facebooka. Więcej informacji na temat ochrony praw autorskich na Facebooku dostępne jest tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj