Facebook dąży do tego, aby być bezpiecznym kanałem dla twórców. Dlatego firma tworzy narzędzia, takie jak Menedżer praw autorskich w Creator Studio, które mają za zadanie pomóc twórcom i wydawcom posiadającym duży lub rosnący katalog treści, lepiej kontrolować kiedy, jak i gdzie ich zawartość jest udostępniana Facebooku i Instagramie. 21 września br. firma zaprezentowała Menedżer praw autorskich dla obrazu, nową wersję Menedżera praw autorskich, która wykorzystuje technologię dopasowywania obrazu, aby pomóc twórcom i wydawcom chronić i zarządzać treściami graficznymi na dużą skalę.
Aby uzyskać dostęp do Menedżera praw autorskich, administratorzy stron mogą składać aplikacje dla treści, które stworzyli i chcą chronić. Menedżer praw autorskich znajdzie pasujące treści na Facebooku i Instagramie. Ustawienia mogą być zdefiniowane w taki sposób aby np. kontrolować prawa własności na całym świecie lub tylko w określonych miejscach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz bezpłatnych narzędzi do zarządzania treściami, aby pomóc w walce z naruszeniami, Facebook wprowadził również szybki i skuteczny system raportowania naruszeń praw autorskich, zasady dotyczące powtarzających się naruszeń i inne środki. Ochrona własności intelektualnej jest ważną częścią Regulaminu Facebooka. Więcej informacji na temat ochrony praw autorskich na Facebooku dostępne jest tutaj.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024