eobuwie.pl rusza z nową kampanią wizerunkową

Marka eobuwie.pl z przytupem zapowiada nowy sezon. Stawia na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Właśnie wystartowała jesienna kampania wizerunkowa, na którą składa się oficjalny spot telewizyjny oraz billboardy i citylighty.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

Kampanię zobaczą także mieszkańcy rynków zagranicznych: Węgier, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Litwy, Grecji i po raz pierwszy Chorwacji. Dodatkowo, by wzmocnić przekaz telewizyjny, kampania emitowana będzie na Youtube, odpowiednio skorelowana czasowo ze spotami telewizyjnymi.

Główna idea kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty, jaką marka przygotowała dla klientów – to ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek, w tym topowe brandy własne na wyłączność, m.in.: Eva Longoria, Eva Minge czy Rage Age. To odpowiedź na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów.

– Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów – a wybór należy do nich. Tak jak nietuzinkowi bohaterowie naszej historii, gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Możliwość wyrażenia siebie, swojego indywidualizm za pomocą najmodniejszych stylizacji – to clou całej historii. Obraz ten przywołuje także aktywny styl życia, dynamikę wielkich miast, słowem wszystko za czym zdążyliśmy już mocno zatęsknić – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty. billboardy sponsorskie oraz kampania prasowa w tytułach lifestylowych. Od strony kreatywnej za całość odpowiada agencja 23 Heroes, która kontynuuje dobrze przyjęty koncept #zawszewtwoimstylu, produkcję zrealizowało Sputnik Studio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing