Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Co przyniesie nowa dekada? MUSCAT szuka odpowiedzi w kampanii do kolekcji MUSCAT Dawn

Nowa kolekcja MUSCAT to ukłon w stronę rozpoczęcia kolejnej dekady. W 2020 roku wszyscy zmieniliśmy swoje nastawienie i postrzeganie świata, człowieka, życia. Jakie więc perspektywy niesie ze sobą nowe dziesięciolecie?
O autorze
2 min czytania 2020-09-23

W poszukiwaniu różnych punktów widzenia na aspekty istotne w kontekście przyszłości, MUSCAT podjął współpracę z pięcioma wyjątkowymi bohaterami, którzy swoimi sylwetkami reprezentują kierunki zmian nowej dekady i nawiązują do idei stojących za stworzeniem nowej kolekcji.

BRONX BLACK MAGIC

Bronx to ponadczasowy model w uniwersalnym designie, inspirowany klasyką dawnych lat i zderzeniem dwóch światów. W zalewie nowych trendów, informacji, przestrzeni, dźwięków i obrazów, który jest generowany przez nasz ciągły postęp – przypomina o wielokulturowym bogactwie, mocy klasyki i składa ukłon fragmentowi historii. Czy wizja przyszłości, w której wszyscy jestesmy równi byłaby możliwa bez filarów przeszłości? Istotną rolę korzeni i powiązań historycznych pokazał nam przebojowy muzyk Blu Mantic.

REESE GOLD/JAIPUR PINK

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kształt opraw Reese zdumiewająco przypomina kształt spektakularnego Pałacu Wiatrów w Jaipur, które nierzadko nazywa się Różowym Miastem, z uwagi na fakt, że fasady wszystkich budynków pomalowane są właśnie na różowo. Kolor ten w indyjskiej kulturze symbolizuje gościnność. Reese w tym wydaniu to połączenie niezwykłego świata Jaipur z inspirującą kulturą rave opartą na akceptacji, otwartości i szacunku. Podkreśla duże znaczenie przekazu wirtualnego i wizualnego, który przy głośnych dźwiękach muzyki zyskuje szczególną rolę.

Czy perspektywa życia na Ziemi w najbliższej dekadzie jest tak piękna jak po włożeniu różowych okularów i odwiedzeniu Jaipur za ich pomocą? Odpowiedzi na to pytanie szukaliśmy z wyjątkową Ecnavelo, influencerką, która każdego dnia udowadnia, jak ogromną siłę mają powyższe aspekty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TRUMAN GOLD/CRYSTAL

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z modelem Truman wchodzimy do słynnego Truman Show, szukając odpowiedzi na pytanie o to, co w życiu prawdziwe. O istotę własnego nastawienia i poglądów w kontekście realiów codzienności… Wszystko może być prawdą – względną, ale jednak prawdą. W cyfrowej rzeczywistości nowego dziesięciolecia stawiamy czoła fake newsom i dezinformacji. W kampanii MUSCAT Dawn model Truman razem z RAU otwiera dyskusję nad tym, czy istnieje coś takiego, jak prawda uniwersalna, czy też to, co prawdziwe, zależy od punktu widzenia…

BRIGHTON GOLD/OCEAN BLUE

Czy granice istnieją? Wkraczamy w nową erę nauki i technologii. W najbliższej dekadzie będziemy świadkami kolejnych przełomowych, niesamowitych i potężnych dokonań. Badania naukowe będą rozwijać się dynamicznie i być może doprowadzą do wielkich odkryć, które zmienią nasze codzienne życie. Czy postęp i nowa wiedza pozwolą nam na zgłębienie tajemnic wszechświata oraz ludzkiego mózgu i świadomości? Kolor roku, Classic Blue, w towarzystwie wyjątkowego kształtu Brightona to nawiązanie do braku ograniczeń i otwartych możliwości kolejnej dekady. Z tą wyjątkową oprawą powiązaliśmy wyjątkową osobę – Motivelina, bo o niej mowa, to naukowiec, którą na co dzień znajdziecie w laboratorium… i na Instagramie, gdzie dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze swoimi odbiorcami.

MILO MATT BROWN/BROWN MARBLE

Kolejną oprawą w kolekcji jest Milo. Metalowy model o nieoczywistym, opływowym kształcie łączy w sobie klasę dawnych epok oraz eleganckie, nietypowe kolory. Milo łamie stereotypy wszystkich okrągłych opraw, a historia, którą opowiada jest równie oderwana od rzeczywistości. A może nie do końca? Czy ucieczka od realiów jest możliwa? Milo podejmuje próbę wydobycia z wnętrza naszych lepszych wersji siebie, zabierając nas w, być może niedługo jak najbardziej realną, podróż na Marsa. Spacerujemy po pustynnych terenach z myślą o postapokaliptycznym świecie, który kiedyś przyjdzie ludzkości oglądać, jeśli nie zostaną podjęte odpowiednie kroki. Postać, która dołączyła do nas na tej wycieczce to Zuza, modelka prowadząca ekologiczny tryb życia z dbałością o przyszłość kolejnych pokoleń.