Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kobieca siła i pozytywne relacje w nowej kampanii Mohito

Kobieca siła i pozytywne relacje. To wartości, które w najnowszej kampanii WE ARE MOHITO WOMAN przekazuje marka MOHITO. W jesienno-zimowej kolekcji każda kobieta znajdzie dla siebie idealne stylizacje na każdą okazję, w których będzie czuć się wyjątkowo.
O autorze
1 min czytania 2020-09-25

MOHITO ponownie postawiło na kobiece sylwetki z podkreśloną talią. W tym sezonie prym wiodą charakterystyczne cięcia, paski i wiązania w talii jak również podkreślone ramiona. Te znajdziemy zarówno w koszulach, swetrach jak i t-shirtach.

Projektanci nie zapomnieli o modnych okryciach. W kolekcji nie zabraknie otulających płaszczy w różnych formach, zarówno tych z wiązaniem jak i tych bardziej obszernych.

Tej jesieni długość midi to must have. Szczególnie, jeśli jest to plisowana sukienka lub spódnica. Zestawiamy ją z wysokimi kozakami, aby uzyskać najmodniejszy efekt warstwowości. Jeśli natomiast chodzi o kolory, kolekcja MOHITO to klasyczne zestawienia czerni z bielą lub odcieni beżu z mocniejszymi akcentami jak kolor bordowy, granatowy czy odcienie różu i fioletu.

Ważnym elementem warstwowego budowania sylwetki są akcesoria. W kolekcji znajdziemy wysokie kozaki z modnym marszczeniem oraz paski podkreślające talię, natomiast najważniejszą biżuterią sezonu są modne łańcuchy i duże kolczyki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj