Kilka dni temu Ministerstwo Finansów opublikowało na swoim Twitterze informację o konkursie pod hasłem #ZTwoichPodatków. W jego ramach MF zachęca użytkowników, by nagrywali filmiki, w których pokazują, na co zostały wydane pieniądze z podatków w ostatnich latach. Jak bowiem czytamy na stronie akcji, jej celem jest „pokazanie, że dzięki dochodom państwa, które pochodzą z podatków płaconych przez wszystkich obywateli, finansowane są tak ważne obszary jak edukacja, ochrona zdrowia, bezpieczeństwo publiczne i wiele innych”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Inicjatorzy konkursu nie spodziewali się jednak, że akcja zostanie przez użytkowników wykorzystana do wyśmiania polityków i wypunktowania największych afer z ich udziałem. W mediach społecznościowych szybko pojawiły się bowiem filmiki oraz zdjęcia różnych niepotrzebnych inicjatyw, działań czy też obiektów, które zostały sfinansowane pieniędzmi z naszych podatków.
Internauci głównie zwracali uwagę na gigantyczne kwoty, które zostały wydane m.in. na finansowanie Telewizji Publicznej, wyborów, które się nie odbyły, czy też dodatkową ochronę Jarosława Kaczyńskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing