ASMR, czyli jak brzmi Westwing Collection

Jak brzmi autorska Westwing Collection? Westwing w ramach nowej kampanii przygotował nietypowy film ASMR.
O autorze
1 min czytania 2020-09-29

ASMR to skrót od angielskiego wyrażenia autonomous sensory meridian response. Opisuje zjawisko odczuwania przyjemnego mrowienia, ciarek oraz dreszczy, które rozpoczynają się zazwyczaj od głowy lub karku i mogą rozchodzić się wzdłuż kręgosłupa, przechodząc do dalszych części ciała. Doznania te wywołują bodźce wzrokowe, słuchowe oraz dotyk, których efektem jest stan głębokiego relaksu, podobnego do tego osiąganego przy medytacji.

Dźwięki a ASMR

Naukowcy podchodzą do tego zjawiska bardzo ostrożnie. Tłumaczą, że bardzo trudno jest je zbadać, ponieważ opiera się na indywidualnej wrażliwości na bodźce wzrokowe i słuchowe. Do tej pory nie przeprowadzono badań klinicznych opisujących i wyjaśniających to zjawisko.

ASMR to odczucie przyjemnego mrowienia, dreszczy i ciarek wywołane przez specyficzne odgłosy:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Szeptanie
  • Mlaskanie
  • Dmuchanie
  • Pisanie
  • Pukanie
  • Uderzanie paznokciami o szklaną powierzchnię
  • Dźwięk pióra piszącego po papierze
  • Odgłos szczotki przesuwanej po gęstych, umytych włosach
  • Trzask ognia
  • Delikatne drapanie powierzchni
  • Szelest tkanin

Każdy z nas jest inny, dlatego relaksują nas inne dźwięki. Dla jednego słuchacza najlepszym wyzwalaczem będzie bodziec mieszany wzrokowo-słuchowy, a inny wybierze nagranie z samymi dźwiękami.

Odkryj Westwing Collection z ASMR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Przedstawiamy nasz pierwszy film ASMR, w którym zobaczysz i poczujesz najpopularniejsze produkty z Westwing Collection. Zostały one zaprojektowane tak, aby wprowadzić atmosferę spokoju oraz relaksu do sypialni. Wsłuchaj się w nasz film, a poczujesz miękkość pościeli, pledu i poduszek. Odkryj, jak przyjemnie może brzmieć aranżacja sypialni. Odpręż się i poczuj relaksujący efekt ASMR z Westwing – mówią przedstawiciele Westwing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się