Nowy sports marketing manager w New Balance Poland

Do zespołu New Balance Poland dołączył Franciszek Romański, który objął stanowisko sports marketing managera.
O autorze
1 min czytania 2020-10-01

Romański będzie odpowiedzialny za kreowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych w kategoriach running i football. Do jego zadań będzie należeć m.in. rozwój grupy biegowej New Balance Run Club, rozbudowa całej kategorii running oraz wdrażanie globalnej strategii w kategorii football. Zajmie się również kontraktami ambasadorskimi i współpracą z partnerskimi wydarzeniami sportowymi takimi jak Maraton i Półmaraton Warszawski. Będzie raportował bezpośrednio do Igi Bielawski, dyrektor marketingu New Balance Poland.

Franciszek Romański przez ostatnie pięć lat związany był z marką Reebok, gdzie odpowiadał za obszar marketingu sportowego. W ramach obowiązków zajmował się rozwojem na lokalnych rynkach globalnych partnerstw marki Reebok: CrossFit, UFC oraz Spartan Race. Kierował też projektem Reebok Run Crew i odpowiadał za kontrakty ambasadorskie.

Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia Marketing Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj