Rusza największa akcja lojalnościowa w historii Tesco – do zdobycia kultowe maskotki Disneya

Już 8 października w sklepach Tesco ruszy nowa akcja lojalnościowa, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Akcja wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią reklamową.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Głównymi bohaterami najnowszej akcji lojalnościowej Tesco są znane i lubiane na całym świecie postacie stworzone przez Walta Disneya. Miki i przyjaciele nieustająco bawią nowe pokolenia – uwielbiani przez najmłodszych, ich rodziców i dziadków, wszak najsłynniejsza Myszka świata trafiła na ekrany kin już w 1928 roku! Oprócz Mikiego – wiecznego optymisty, do zdobycia są także jego ukochana Minnie, Donald – najbardziej pechowy kaczor pod słońcem, jego szykowna narzeczona Daisy, wierny towarzysz Pluto i beztroski kumpel Goofy.

– Uwielbiane przez wszystkie pokolenia postacie Disneya wkraczają do sklepów Tesco, by umilić rodzinne zakupy i uszczęśliwić najmłodszych. W największej akcji lojalnościowej Tesco będzie można zdobyć 6 wyjątkowych maskotek. Akcję wspieramy kampanią informacyjną w mediach tradycyjnych i kanałach cyfrowych, serdecznie zachęcając do udziału i zebrania całej kolekcji pluszaków – mówi Patrycja Zabierowska, menadżer zarządzający Działu Marketingu w Tesco.

Zasady udziału w akcji są bardzo proste. W dniach 8 października – 30 grudnia 2020 r. za każde wydane 30 złotych w sklepach Tesco, wydawana będzie specjalna naklejka. Każda wielokrotność tej kwoty to kolejna naklejka do kolekcji. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych. Standardowa cena maskotki wynosi 69,99 zł.

Maskotki będzie można odbierać do 13 stycznia 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna obejmująca reklamy w wydawnictwach dziecięcych, kampanię online, spoty TV, reklamę na nośnikach OOH, a także materiały POS.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja Ogilvy, za planowanie i zakup mediów – agencja MediaCom, a za związaną z programem komunikację PR – Grupa Garden of Words.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się