Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kamikaze wzmacnia warszawski team – dołącza do niego Krzysztof Flis

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Krzysztof Flis, do niedawna senior account manager w GoldenSubmarine. Takie samo stanowisko obejmie w Kamikaze.
O autorze
0 min czytania 2020-10-07

Krzysztof Flis dołącza do otwartego w 2019 roku warszawskiego teamu Kamikaze, prowadzonego przez Katarzynę Kosińską-Rysz.

Krzysztof Flis karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencji Saatchi&Saatchi, kontynuując ją następnie w agencjach takich jak Connectmedia, Grandes Kochonos i GoldenSubmarine.

Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze, na stanowisku senior account managera w agencji GoldenSubmarine, zarządzał zespołem i kampaniami (digital, ATL,BTL) m.in. dla marek: Specjal, Tatra, Leżajsk, Brackie, Monte, Monte Snack, PKN Orlen, Microsoft, Acer, Starbucks, Nescafe.

W Kamikaze obejmie również stanowisko senior account managera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krzysztof Flis jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing