E.Wedel smakuje świat na nowo. Start kampanii nowej czekolady Mocno Mlecznej

Ruszyła kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio najstarszej czekoladowej marki w Polsce. Mocno Mleczna wyróżnia się aksamitnym smakiem, który z łatwością rozpływa się w ustach.
O autorze
1 min czytania 2020-10-07

Marka E.Wedel od pokoleń uprzyjemnia Polakom codzienne chwile. Pielęgnując swoją blisko 170-letnią historię, jednocześnie poszerza ofertę, „smakując świat na nowo” – zgodnie z tym co słyszmy w spocie. W nowej kampanii czekolady Mocno Mlecznej pozycjonowana jest wedlowska czekoladniczka Renata Kamińska, która stworzyła recepturę tej wyjątkowej tabliczki. Spot zachęca do spróbowania nowej czekolady oraz pokazuje jej wyróżniki – wyjątkowo aksamitną i mleczną nutę smakową. 

– Nowa czekolada Mocno Mleczna została stworzona z myślą o wielbicielach czekolady poszukujących innowacyjnych smaków. Co więcej, w nowej kampanii chcemy pokazać, że istotna jest dla nas bogata tradycja E.Wedel i cenne doświadczenie naszych pracowników, którzy nieustannie dopasowują ofertę do aktualnych upodobań konsumentów – mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.


Działania reklamowe marki E.Wedel obejmują wiele kanałów komunikacji. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi, za planowanie i zakup mediów, agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe Polska. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada agencja Walk PR. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj