Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Beeloved: Sztuka na ratunek pszczołom

Beeloved to nowa inicjatywa, której celem jest zwiększenie świadomości wśród społeczeństwa na temat problemu masowego wymierania pszczół – w jej ramach za pomocą sztuki, pomysłodawcy zachęcają do ratowania tych owadów.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

Czy sztuka może ocalić świat? Nie, ale poprzez sztukę można pomóc tym, którzy chronią go na co dzień. Ponad 30% spożywanej przez nas żywności zawdzięczamy pszczołom. Tymczasem poprzez stosowanie pestycydów na szeroką skalę i niszczenie naturalnych siedlisk, pszczoły po prostu giną.

W odpowiedzi na ten problem powstała inicjatywa Beeloved, której celem jest szerzenie świadomości wśród społeczeństwa na temat masowego wymierania pszczół, a także zachęcenie wszystkich do ratowania tych owadów za pomocą sztuki.

W ramach akcji trzy utalentowane artystki – Mary Zaleska, Joanna Wójtowicz oraz Marina Raietska – stworzyły limitowany zestaw plakatów. Każda z ilustratorek na swój własny sposób zobrazowała problem wymierania pszczół, a także rolę człowieka, by te owady ocalić.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcy akcji zachęcają do ratowania pszczół poprzez zakup wspomnianych plakatów lub słoika miodu z limitowanej edycji od Pasieki Rodziny Sadowskich. Zyski ze sprzedaży produktów zostaną przekazane na konto Fundacji Akademia Pszczelarstwa i Zrównoważonego Rozwoju. Więcej informacji znajduje się na stronie.

Za stworzenie kampanii odpowiada agencja ilustratorska HOP-HOP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Carrefour ruszyła z nową inicjatywą pod hasłem „Let it bee”, w ramach której przekazuje na rzecz ochrony pszczół część pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów, wykonanych w 100% z recyklingu.

PS2

Z okazji tegorocznego ogólnopolskiego dnia pszczoły, który obchodziliśmy 8 sierpnia br., przy niektórych poznańskich przystankach pojawiły się sadzonki lawendy i wrzosu. W ten sposób władze miasta zachęcają mieszkańców do sadzenia roślin, które są bardzo przyjazne tym owadom.

PS3

Organizacja Porozumienie dla Pragi zainicjowała świetną, prośrodowiskową akcję pod hasłem #ZaadoptujDonicę”. W jej ramach mieszkańcy Warszawy dają drugie życie opuszczonym, miejskim donicom.

PS4

Z okazji tegorocznego Światowego Dnia Pszczoły studio projektowe SPACE10 należące do sieci IKEA udostępniło specjalną instrukcję, dzięki której w prosty sposób zbudujemy nasz własny domek dla tych owadów.

PS5

Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.