Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W każdym Volvo kwitnie miłość, czyli walentynkowa realizacja agencji Good. dla Volvo

Agencja Good., działająca w Grupie K2, w ramach stałej obsługi marki Volvo, z okazji Walentynek przygotowała specjalną kampanię pt. „W każdym Volvo kwitnie miłość“. Zanimowano wzruszającą i nieco przewrotną historię miłości śrubki i nakrętki… miłości zbudowanej dzięki Volvo.
O autorze
0 min czytania 2014-02-14

 Film można obejrzeć w kanale marki na YouTube oraz na profilu Volvo Auto Polska na FB.

Będzie również promowany w formie walentynkowego maila, wysyłanego do grona stałych klientów Volvo.

Chcieliśmy miło zaskoczyć naszych fanów, co dobrze wpisuje się w cykl prowadzonych przez nas działań marketingowych, który ma na celu odmłodzenie wizerunku marki Volvo, a nie ma lepszej okazji do prowadzenia tego typu działań, niż Walentynki. – komentuje Anna Grzelewska, Communication Manager, Volvo Auto Polska.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. działa od dwóch lat w ramach Grupy K2. Na co dzień realizuje projekty z obszarów ATL, BTL i digital dla takich marek jak: Getin Bank, PZU, Play, czy Volvo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj