Film można obejrzeć w kanale marki na YouTube oraz na profilu Volvo Auto Polska na FB.
Będzie również promowany w formie walentynkowego maila, wysyłanego do grona stałych klientów Volvo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Chcieliśmy miło zaskoczyć naszych fanów, co dobrze wpisuje się w cykl prowadzonych przez nas działań marketingowych, który ma na celu odmłodzenie wizerunku marki Volvo, a nie ma lepszej okazji do prowadzenia tego typu działań, niż Walentynki. – komentuje Anna Grzelewska, Communication Manager, Volvo Auto Polska.
Agencja strategiczno-kreatywna Good. działa od dwóch lat w ramach Grupy K2. Na co dzień realizuje projekty z obszarów ATL, BTL i digital dla takich marek jak: Getin Bank, PZU, Play, czy Volvo.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024