Jesienna kampania marki obejmuje emisję billboardów sponsorskich w ogólnopolskich zasięgowych stacjach telewizyjnych takich jak TVN czy TVN24. Spoty można oglądać między innymi przy prognozach pogody, podczas weekendowych wydań telewizji śniadaniowej czy w trakcie nadawania weekendowych hitów filmowych.
Marka będzie realizowała również aktywności digital, w tym poprzez działania online i w social media. Przewidziała także działania sponsorskie, public relations oraz w outdorze.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stylizacje prezentowane w materiałach marketingowych w modnych w tym sezonie kolorach, połączonych z dużą ilością krat oraz różnorodnych faktur stanowią nowości, m.in. od Boss, Calvin Klein, Elisabetta Franchi, Guess, Hugo, Karl Lagerfeld, Liu Jo, Michael Kors, Pinko, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Tory Burch czy Versace Jeans Couture.
Propozycje odzieży, butów, torebek i akcesoriów z najnowszej jesiennej kolekcji marek premium i luksusowych dostępne są w monobrandowych salonach stacjonarnych Gomez oraz w internetowym domu mody Gomez.pl i wszystkich jego domenach zagranicznych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024