Miasto Kołobrzeg z nową marką i hasłem „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”

Miasto Kołobrzeg z nową marką i hasłem „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”

Miasto Kołobrzeg otrzymało nową markę, logo, a także hasło promocyjne. Nowa strategia ma promować nadmorską miejscowość jako miasto regeneracji, zarówno w aspekcie fizyczno-psychiczno-duchowym, jak i w kontekście prowadzonych w mieście inwestycji.

Kilka dni temu w Regionalnym Centrum Kultury odbyła się prezentacja nowej marki Kołobrzeg. Przedstawione zostało nowe logo, a także hasło przewodnie nadmorskiej miejscowości – „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa strategia miasta ma za zadanie promować Kołobrzeg, jako miasto regeneracji, zarówno w aspekcie fizyczno-psychiczno-duchowym, jak i w kontekście prowadzonych w mieście inwestycji. Celem jest także zaprezentowanie miejscowości, jako miejsce zrównoważone, przyjazne pod każdym względem dla mieszkańców oraz turystów.

– Na co dzień jesteśmy zabiegani i ciężko nam odnaleźć work life balance. Szukamy odpowiedniego miejsca do regeneracji sił witalnych, które wprowadzi harmonię do naszego życia. Cenimy miejsca, które z jednej strony zbliżają nas do natury, gwarantują nam równowagę ciała i umysłu, a z drugiej zapewnią aktywny wypoczynek, dostęp do bogatej oferty gastronomicznej i tętniące życiem bulwarów. Taki wizerunek chce budować Kołobrzeg – czytamy w oficjalnej informacji na temat nowej strategii miasta. 

Logotyp oparty jest o motyw koła, z którym wiąże się szereg pożądanych skojarzeń, takich jak: harmonia, doskonałość czy kompletność. To również symbol inkluzywny, pozwalający na stworzenie wielopoziomowej reprezentacji dla każdego. Podkreśla nowoczesny charakter miasta oraz otwartość na wielogłosowość, która w Kołobrzegu odnajduje naturalną harmonię.

Nową strategię miasta opracowała agencja Eskadra z Krakowa, a identyfikację agencja River Wood z Poznania. 

PS

Po raz pierwszy w swojej historii gmina Kościelisko wprowadziła księgę znaku, która zawiera m.in. herb, logo, a także claim – „Kościelisko. Do zobaczenia. Tak wiele”.

PS2

Zaprojektowanie logo to stosunkowo proste i szybkie zlecenie. A co za tym idzie, nie powinno być drogie – tak myśli wciąż wielu przedsiębiorców. Tymczasem należy mieć świadomość, że tak naprawdę nie płaci się tutaj tylko za sam znak, ale za cały proces projektowy.

PS3

Zapytaj, z czym Twoje miasto się kojarzy, nie skupiaj się tylko na pozytywach i postaw na outdoor – tak w dużym skrócie można przedstawić receptę na skuteczny marketing miejsc. Rozważania w tym temacie należy jednak rozpocząć, od odpowiedzi na pytanie, po co miasta się reklamują?

PS4

Piękny rynek, magiczne jezioro, niezwykły pałac… tak bardzo często promujemy w naszym kraju miasta, czy regiony. Jednak skuteczny marketing miejsc nie mówi zabytkami. Pokazuje znacznie więcej. Coś, co rzeczywiście może zachwycić i przyciągnąć. I nie liczy się tu wcale wielkość – ale pomysł.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij