Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Van Pur zamierza kupić Browar Braniewo od Grupy Żywiec. Podpisano list intencyjny

15 października Van Pur S.A. i Grupa Żywiec podpisały list intencyjny dotyczący zamiaru sprzedaży na rzecz Van Pur S.A. 100 proc udziałów w spółce Browar Braniewo Sp. z o.o., praw do marek „Kuflowe”, „Braniewo” oraz „Jasne, że Pełne”, a także nieruchomości i aktywów związanych z produkcją tych piw.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Van Pur to właściciel popularnych marek piw, takich jak Łomża, Cortes, Karpackie, Brok, Śląskie i Halne. Firma dynamicznie rozwija działalność na rynku polskim i zagranicznym. By stale móc oferować klientom wyjątkowe produkty spółka czyni kolejne inwestycje. Zgodnie ze strategią rozwoju Van Pur zgłosił chęć zakupu 100 proc udziałów w spółce Browar Braniewo sp. z o.o., praw do marek „Kuflowe”, „Braniewo” oraz „Jasne, że Pełne”, a także nieruchomości i aktywów związanych z produkcją tych piw w browarze od Grupy Żywiec. Strony podpisały list intencyjny, którego następstwem będzie rozpoczęcie procesu badania przedmiotu transakcji tzw. due diligence. Jeżeli proces badania zostanie pomyślnie ukończony oraz dodatkowo zgodę na koncentrację wyrazi Prezes Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, to finalizacja transakcji nastąpi jeszcze w 2020 roku.

– Jesteśmy polską firmą, jednym z największych producentów piwa w Europie Środkowo Wschodniej, ale to w kraju chcemy angażować nasze siły poprzez tworzenie miejsc pracy i nowej gamy produktów dla naszych klientów. By tak się stało musimy nieustannie inwestować. Przejęcie Browaru Braniewo jest kolejnym milowym krokiem w rozwoju Van Pur. Jesteśmy przekonani, że to dobry kierunek dla naszej firmy. Zależy nam na utrzymaniu i kontynuacji tradycji polskich, znanych marek piwa o ugruntowanej pozycji na rynku – podsumowuje Jagoda Iwańczuk, prezes zarządu Van Pur S.A.

– Zamiar sprzedaży Browaru Braniewo przez Grupę Żywiec wynika z planów skoncentrowania inwestycji na strategicznych obszarach, uproszczenia działalności i wydzielenia aktywów, w przypadku których oczekiwany zwrot z kapitału jest niższy od zamierzonych przez naszą firmę celów. Wierzymy, że biorąc pod uwagę specjalizację rynkową i strategię rozwoju w Polsce Van Pur będzie dobrym inwestorem dla Browaru w Braniewie – mówi Francois-Xavier Mahot, prezes Grupy Żywiec S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj