#SpeedDateToParis – walentynkowa akcja PLL LOT i DDB Warszawa

8 lutego odbył się finał walentynkowej akcji #SpeedDateToParis zorganizowanej przez Polskie Linie Lotnicze LOT oraz obsługującą je agencję DDB Warszawa.
O autorze
0 min czytania 2014-02-14

Inspiracją dla akcji #SpeedDateToParis był speed dating, czyli proces randkowy, podczas którego zebrani w jednym miejscu ludzie odbywają kilkanaście krótkich randek, aby poznać się nawzajem i wybrać osoby, z którymi chcieliby spotkać się ponownie.

Akcja #SpeedDateToParis rozpoczęła się konkursem na Instagramie. Uczestnicy mieli nagrać krótki, 15-sekundowy film, w którym opowiedzą, jak według nich powinna wyglądać randka w Paryżu. Wyłoniono 20 zwycięzców, którzy 8 lutego polecieli na swoją wymarzoną randkę do miasta zakochanych. #SpeedDateToParis zakończyło się obiadem w jednej z paryskich restauracji.

Według statystyk LOT-u aplikacja na Instagramie miała 9000 użytkowników, a fanpage PLL LOT zyskał dzięki niej blisko 4000 nowych fanów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj