Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

3 startupy z Polski w europejskim akceleratorze Google for Startups

Google for Startups ogłosił dzisiaj firmy zakwalifikowane do europejskiego akceleratora dla startupów. Są wśród nich aż 3 biznesy z Polski.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

W lipcu Google ogłosił nabór do Google for Startups Accelerator: Europe, 3-miesięcznego, intensywnego programu, mającego pomóc młodym, obiecującym startupom rozwinąć działalność swoich firm. Obejmuje on spotkania i warsztaty z ekspertami oraz dostęp do produktów i wiedzy technicznej Google. Nabór był otwarty dla startupów z całej Europy oraz Izraela, a sam program został przygotowany i będzie realizowany przez zespół Google for Startups w Warszawie.

Dziś zaprezentowano dziewięć firm, które spośród setek zgłoszeń zostały zakwalifikowane do wzięcia udziału w programie akceleracyjnym Google for Startups. Pochodzą one z sześciu krajów, a ich pomysły biznesowe odpowiadają na różnorodne wyzwania współczesnego świata – od technologii wspierających medycynę i edukację po tworzenie aplikacji i e-commerce. Aż 3 wybrane startupy (Infermedica, Sundose i Yosh.AI) pochodzą z Polski.

Prowadzony w pełni online program ruszy już z początkiem listopada i pomoże zakwalifikowanym startupom przenieść swój biznes na wyższy poziom. Firmy otrzymają wsparcie od zróżnicowanej grupy inżynierów i ekspertów Google z wielu dziedzin i krajów podczas 18 sesji mentoringowych i szeregu wirtualnych warsztatów. W trakcie szkoleń poruszane będą takie tematy, jak wykorzystanie uczenia maszynowego, technologii Google Cloud, znaczenie dobrego przywództwa i rozwijania umiejętności miękkich dla powodzenia startupu, a także efektywne definiowanie i realizowanie celów firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj