Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fisher-Price organizuje wystawę poświęconą historii marki

Fisher-Price świętuje w tym roku wyjątkowy jubileusz. Z tej okazji marka zaprasza do Westfield Arkadia na wystawę poświęconą historii kultowych produktów dla najmłodszych.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Pewnego dnia handlowiec Herman Fisher, zajmujący się wcześniej sprzedażą gier planszowych, postanowił stworzyć nowy wymiar zabawy. Tak powstała marka Fisher-Price, założona wraz z teoretykiem zarządzania Irvingiem Price, ilustratorką Margaret Evans Price oraz pracującą w sklepie z zabawkami Helen Schelle.

Po roku intensywnej pracy pierwsze, wówczas jeszcze drewniane zabawki Fisher-Price zostały zaprezentowane na nowojorskich targach American International Toy Fair. Sukces marki na ekspozycji zaowocował zamówieniami od dystrybutorów, a z siedziby w East Aurora, tuż przed Bożym Narodzeniem w 1931 roku, ruszyła pierwsza dostawa do popularnego sklepu Macy’s. Zabawki, wyróżniające się solidną konstrukcją oraz nowoczesnym jak na tamte czasy wzornictwem i kolorystyką, szybko zdobyły uznanie dzieci i rodziców. Pierwszy produkt wyprodukowany przez Fisher-Price – Dr. Doodle ze sznurkiem do ciągnięcia – szybko stał się ulubioną zabawką maluchów.

Firma zaangażowana społecznie

Wraz z II wojną światową nastąpił trudny dla wszystkich okres. „Jeśli wojna będzie wymagała zaangażowania całego Fisher-Price, to na ten czas wstrzymamy produkcję zabawek” – miał powiedzieć wówczas Herman Fisher. I tak też zrobiono. W 1943 r. marka zaangażowała się we wsparcie wojska – zamiast zabawek produkowano m.in. części do samolotów i skrzynie medyczne. Okres powojenny poskutkował boomem na budownictwo mieszkaniowe i sprawił, że drewno stało się surowcem deficytowym. Inżynierowie Fisher-Price wypróbowali wtedy w produkcji nowy i nieznany na rynku materiał, jakim był plastik. Sprawdził się on znakomicie na skrzydłach pszczółki Buzzy-Bee, a później i w kolejnych zabawkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kawałek historii do zobaczenia w Warszawie

To tylko krótki wycinek z początków długich dziejów marki Fisher-Price, która w tym roku obchodzi swoje 90. urodziny. W East Aurora działa dzisiaj muzeum poświęcone marce, a także Laboratorium Zabawy, w którym to same maluchy testują zabawki przed ich wejściem na rynek. Innowacja? Skądże! Laboratorium zostało utworzone przez Fisher-Price już w latach 60.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji swoich 90. urodzin marka Fisher-Price postanowiła przenieść kawałek historii z East Aurora do Westfield Arkadia, gdzie przygotowano wystawę poświęconą historii firmy. Na stoisku można zobaczyć i wypróbować kultowe zabawki marki w skali makro, takie jak Piramidka z kółek, Szczeniaczek Uczniaczek czy Fotelik Malucha. Dzięki temu nawet dorosły może na chwilę przenieść się do krainy dzieciństwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ekspozycja będzie dostępna do 2.11 w głównym holu centrum handlowego.