Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polacy śledzeni jak w Chinach i Rosji? Vispec rusza z kampanią „Widziani24”

Kontrolowanie polskiego społeczeństwa może być rzeczywistością. Istnieją już narzędzia, które na to pozwalają. Przykładowe scenariusze detekcji twarzy i zachowań przedstawia firma Vispec w kampanii „Widziani24”, przekonując, że lepiej wykorzystać tę technologię do celów edukacyjnych i biznesowych.
O autorze
1 min czytania 2020-10-22

Obywatele często zastanawiają się jak bardzo technologia umożliwia obserwowanie naszej codzienności. W dobie pandemii dodatkowo zadajemy sobie pytania, jak można weryfikować stosowanie się do nowych zakazów.

Weryfikacja jest możliwa dzięki odpowiedniemu sprzętowi i algorytmom sztucznej inteligencji. Detekcja obiektów, osób, rejestracji samochodowych, czy zliczanie pieszych – to kilka przykładów możliwości technologicznych.

Tylko jak możemy się uchronić przed takimi scenariuszami? Pokazując, że takie coś jest naprawdę możliwe. Właśnie dlatego powstała akcja #widziani24. Dystrybutor kamer i platformy do sztucznej inteligencji z Poznania – Vispec, zdecydował się w niestandardowy sposób pokazać, jak możemy być śledzeni.

Na fanpage’u akcji (www.facebook.com/widziani24/) pojawiły się materiały przedstawiające użycie kamer i przykłady identyfikacji obiektów, czyli polskich obywateli. Mają one wizualizować, jak technologia, niewłaściwie stosowana, może naruszać prywatność i budzić kontrowersje. Dlatego na stronie organizatora projektu, pojawiły się zdjęcia przedstawiające możliwą identyfikację noszenia masek lub nie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasze rozwiązanie od początku było niestandardowe, dlatego chcemy je promować równie oryginalnie, pokazując możliwości technologii. Chcemy w ten sposób powiedzieć, że niektóre rozwiązania powinny być używane jedynie do celów edukacyjnych czy biznesowych, bo tam mogą przynieść największą wartość’ Bartłomiej Janowski, współzałożyciel Vispec.

Żeby zapoznać się z możliwościami monitoringu przestrzeni i analizy naszych zachowań warto odwiedzić stronę widziani24.pl, która dokładnie wyjaśnia jak działają kamery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się