Muszkieterowie rozwijają usługę e-commerce – Intermarché Drive w blisko co czwartym sklepie sieci

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-10-22

W odpowiedzi na zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Klienci Intermarché mogą korzystać z udogodnienia w kolejnych dziesięciu supermarketach. W ostatnim czasie rozwiązanie zostało wprowadzone w Szprotawie, Grudziądzu, Knurowie, Piekarach Śląskich, Zduńskiej Woli, Swarzędzu, Skierniewicach, Ozorkowie, Wieliczce oraz Bielawie. Obecnie usługa jest dostępna w 48 supermarketach, czyli w blisko co czwartym sklepie sieci Intermarché.

– Rosnąca popularność rynku e-commerce motywuje nas do stałego rozwijania sieci i poszukiwania coraz to lepszych rozwiązań. Zgodnie z planami Grupa Muszkieterów wdraża usługę Intermarché Drive do kolejnych sklepów. Tylko w tym roku oferta została wprowadzona dodatkowo w 40 miastach. Co ważne, udogodnienie spełnia oczekiwania klientów, a także cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli supermarketów, którzy chętnie wdrażają usługę w prowadzonych placówkach handlowych, dzięki czemu mogą wypracować większe obroty – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.

Intermarché Drive pozwala klientom zamawiać artykuły przez stronę internetową oraz odbierać je w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed supermarketem. Obsługa sklepu pakuje zakupione online produkty i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Paczka z zamówieniem może być gotowa do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj