Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2020-10-23

Krzysztof Mocek awansował na szefa dentsu Creative w regionie Europy Środkowo-Wschodniej po 8 latach pracy w grupie. W ramach nowej roli skoncentruje się na integracji działań z obszarów kreacji, commerce i customer experience, wykorzystując synergie wynikające z zaawansowanych możliwości consultingowych, wdrożeniowych i operacyjnych poszczególnych biur dentsu w regionie CEE oraz jeszcze mocniej skalując oferowane produkty i usługi w ramach rozwijanych Centres of Excellence i Delivery. W regionie CEE w tym obszarze, Mocek będzie działał zgodnie z nową strategią – „borderless”, odchodząc od koncentrowania się na poszczególnych krajach, a skupiając się na kompetencjach i ich centrach.

Mocek to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej. Specjalizuje się w zarządzaniu, transformacji cyfrowej, marketingu zintegrowanym, reklamie oraz planowaniu i zakupie mediów. Do dentsu dołączył w 2012 roku jako Dyrektor Zarządzający spółki Carat, którą z sukcesami zarządzał przez 5 lat, znacząco poprawiając w tym czasie pozycję rynkową flagowego domu mediowego grupy. W 2017 roku objął funkcję Chief Operating Officera dentsu Polska, by po roku zostać CEO Isobar i przeprowadzając w ciągu ostatnich 2 lat skuteczną transformację tej agencji. W styczniu tego roku rozpoczął także proces integracji ze strukturami dentsu firm Red8 (agencja ATL) i Propeller Film (studio produkcyjne), pozyskanych w drodze akwizycji.