PEPCO przy wsparciu GREY Group Poland rozwija biznes na rynkach europejskich

Sieć PEPCO wchodzi na nowe rynki. We wrześniu odbyło się otwarcie pierwszych sklepów na północy Włoch, które spotkało się z dużym zainteresowaniem konsumentów, kolejny debiut marki – tym razem w Serbii – odbył się dzisiaj.
O autorze
1 min czytania 2020-10-23

Wprowadzenie sieci handlowej na nowy rynek to zawsze duże wyzwanie, a w dzisiejszych czasach – tym większe. Kampania, opracowana przez Grey Group Poland, promująca wejście PEPCO na włoski rynek została dopasowana do postpandemicznej rzeczywistości. Wzrost bezrobocia oraz obecna sytuacja gospodarcza w północnych Włoszech i na całym świecie stały się punktem wyjścia dla przyjętej strategii i linii kreatywnej.

Grey Group przedstawiła markę PEPCO jako reprezentanta koncepcji „smart shopping” – zakupów przemyślanych. Idea ta zakłada świadome podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o stosunek jakości produktów do ich ceny. Tak powstała linia kreatywna „Smart Choice”, opisująca wszystkie kategorie produktów PEPCO poprzez zestawienie ich głównych benefitów i niskich cen.

PEPCO uruchamia swoje pierwsze sklepy w Serbii, która będzie już 13 rynkiem, na którym sieć się rozwija.

Grey Group odpowiada za strategię, kreację i produkcję w Polsce oraz na rynkach europejskich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj