Pilotażowy program marki Burger King ruszy w 2021 roku. W jego ramach w kilku restauracjach sieci w takich miastach, jak m.in. Tokio, Nowy Jork, czy Portland, pojawią się opakowania wielokrotnego użytku oferowane przez platformę Loop.
Za pudełka, w których sprzedawane będą Whoppery oraz za kubki na napoje klienci będą musieli ponieść niewielką opłatę – zwrot pieniędzy otrzymają z kolei w momencie, gdy przyniosą je z powrotem do lokalu marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Opakowania będą następnie profesjonalnie wyczyszczone i zdezynfekowane, zanim ponownie pojawią się w restauracji Burger Kinga. W ten sposób zachowana zostanie jedna z zasad gospodarki o obiegu zamkniętym.
Przedstawiciele sieci zapowiedzieli, że ich planem jest, aby każdego miesiąca coraz więcej lokali na całym świecie włączało się do programu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z technologii oferowanej przez platformę Loop korzysta już m.in. koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin i Hansaplast, a także UPS.
PS2
Carrefour uruchomił testowo pierwszą stację refillingową, dzięki której klienci sklepu Carrefour BIO zlokalizowanego na warszawskim Bemowie, mają możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku, redukując tym samym liczbę wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań.