Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła nowa kampania Ceneo.pl „Cenię sobie”

Serwis ruszył z kampanią wideo, która będzie widoczna w kanałach social media i telewizji internetowej VOD. Ceneo.pl planuje uzyskać 250 mln wyświetleń reklamy do końca grudnia.
O autorze
1 min czytania 2020-10-26

Kampania „Cenię sobie” jest kontynuacją koncepcji kreatywnej z poprzedniego roku, w której widzowie mogą poznać główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl.

– Naszym celem jest pokazanie, że dzięki funkcjom Ceneo.pl można łatwo zrobić świadome zakupy online: wygodnie, bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie – komentuje Dariusz Grabowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Ceneo.pl.

Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, gdzie młodzi bohaterowie w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem serwisu. Dodatkowo, w rytm muzyki, pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, zwierzęta, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekund. Co ciekawe, krótsze filmy są w pełni poświęcone konkretnym produktom partnerów Ceneo.pl. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside. 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem Youtube, Facebook, Instagram oraz VOD (cda, onet i TVP). Działania reklamowe będą wspierane promocją display w Ceneo.pl oraz serwisach satelitarnych, które będą kierować na dedykowany landing page. W tych kanałach zasięgi są estymowane na poziomie 30 mln odsłon. Budżet kampanii Ceneo.pl zakłada blisko 10 mln zł. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj