Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Harley-Davidson promuje swój pierwszy elektryczny motocykl

Jeden z najpopularniejszych producentów motocykli na świecie – Harley-Davidson – wprowadza na rynek swój pierwszy motocykl o napędzie elektrycznym.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Model LiveWire wyróżnia się błyskawicznym przyspieszeniem oraz średnim zasięgiem minimum 158 km. Jak twierdzi sam producent – maszyna ta gwarantuje też zupełnie nowe, niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.

Model dostępny już jest na polskim rynku, wobec czego Harley-Davidson CEE zleciło agencji Mediacore realizację kampanii online dotyczącej tego motocykla.

– Nasza wieloletnia współpraca z marką Harley-Davidson jest jedną z kluczowych oraz najbardziej satysfakcjonujących w naszym portfolio. Bardzo cieszymy się, że możemy pomóc w promocji tak rewolucyjnego produktu, jakim jest pierwszy wśród wiodących producentów, tego typu motocykl – twierdzi Marcin Oleszko – członek zarządu agencji Mediacore. 

Kampania realizuje komunikację wizerunkową oraz zachęcającą do przetestowania motocykla LiveWire, a także zwiastun serialu „Long Way Up”. Jest to trzecia część motocyklowej sagi produkowanej przez  Ewana McGregora i Charleya Boormana – dwóch słynnych aktorów, których pasją są motocykle. Bohaterowie przemierzają dwa kontynenty, pokonując drogi i bezdroża z krańca Ameryki Południowej do Los Angeles. W „Long Way Up” aktorzy podróżują elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire. Serial (w Polsce pod tytułem „Wielka wyprawa przez Ameryki”) dostępny jest na platformie Apple TV+.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj