Heineken i Publicis zakładają własną agencję o nazwie „Le Pub”

Heineken i Publicis zakładają własną agencję o nazwie „Le Pub”
Nowa agencja kreatywna marki Heineken i Publicis Groupe będzie nosić nazwę „Le Pub” i rozpocznie swoją działalność na początku stycznia br. Nowy podmiot będzie integrować „kreatywność, dane i doświadczenie producenta piwa”.
O autorze
1 min czytania 2020-11-05

Jak przyznali przedstawiciele marki Heineken w oficjalnym oświadczeniu, wpływ na założenie własnej agencji miała trwająca obecnie pandemia koronawirusa. „W dzisiejszym, dynamicznym środowisku konsumenckim musimy być w stanie działać szybko i być jak najbardziej odpowiedni dla konsumentów. Dlatego postanowiliśmy dostosować nasz model agencji”– powiedział Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heinekena.

Agencja kreatywna „Le Pub” rozpocznie działalność z dniem 1 stycznia 2021 roku, zaś tworzyć ją będą pracownicy Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Firma będzie miała swoje siedziby w Amsterdamie oraz Mediolanie. 

Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i zakupu mediów w agencji Dentsu, która to obsługuje markę od 2018 roku.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na początku sierpnia br. marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing