#HOTGASTROCHALLENGE – Pasibus zamawia jedzenie u konkurencji w ramach nowej akcji

#HOTGASTROCHALLENGE – Pasibus zamawia jedzenie u konkurencji w ramach nowej akcji
Pasibus przechodzi od słów do czynów i rzuca firmom wyzwanie – #HOTGASTROCHALLENGE. Akcja ma na celu wsparcie lokalnych restauracji w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-11-05

#HOTGASTROCHALLENGE polega na złożeniu zamówienia w lokalnej restauracji przez inne koncepty gastronomiczne lub lokalne firmy i wsparcie lokalnej gastronomii, której działalność została ograniczona ze względu na pandemię COVID-19. Po zakupie dań od lokalnego przedsiębiorcy uczestnicy nominują kolejne firmy lub koncepty do podobnego działania. 

Marka 4 listopada br. rozpoczęła swoją inicjatywę i wsparła jeden z lokali Shrimp House, zamawiając tam posiłki dla swoich pracowników. Firma nominowała też do wyzwania inne sieci gastronomiczne.

– Zainspirowani działaniami jednej z globalnych sieci gastronomicznych zza wielkiej wody, która zdecydowała się zaprosić swoich odbiorców do korzystania z produktów konkurencji, postanowiliśmy zainicjować nowy challenge na rodzimym rynku gastronomicznym. W dzisiejszych czasach każde wsparcie dla restauracji i barów jest na wagę złota. Pracownicy gastronomii oraz firm również potrzebują zjeść, dlatego zachęcamy ich do wspierania lokalnych knajp poprzez zamawianie jedzenia na wynos lub w dowozie – mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Burger King opublikował oświadczenie, w którym zachęca swoich klientów do zamawiania jedzenia z oferty sieci McDonald’s, KFC, a także Pasibusa. W ten sposób marka namawia do wspierania dotkniętej skutkami pandemii branży gastronomicznej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Heinz nie opuścił swoich partnerów w trudnym czasie spowodowanym pandemią koronawirusa i postanowił dać Polakom impuls do odwiedzenia ulubionych lokali – marka zorganizowała bowiem akcję „Nalot na gastro!”, wykorzystując do tego media społecznościowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W maju br. prezydent Kielc Bogdan Wenta postanowił wyjść naprzeciw restauracjom, które w dobie pandemii koronawirusa znalazły się w trudnej sytuacji – w okresie letnim oferował właścicielom lokali uruchomienie ogródka za symboliczną opłatę.