Inicjatywa „Środy na zamówienie” powstała już w kwietniu, kiedy to gastronomię dotknął pierwszy lockdown. Teraz, kiedy cały rynek ponownie zmaga się obostrzeniami, głos restauratorów znów się jednoczy. Akcja łączy zarówno duże i rozpoznawalne sieci, jak również małe, lokalne biznesy.
Smaczne wsparcie
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Środy na zamówienie” to otwarty projekt, do którego w dowolnym momencie może przystąpić każda restauracja. Celem jest zachęcenie Polaków do wspierania gastronomii poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji za pośrednictwem obecnie funkcjonujących kanałów sprzedaży – na wynos, w dostawie oraz Drive Thru. Jednocześnie, klienci mogą wyrazić swoje wsparcie poprzez publikację postów w mediach społecznościowych oznaczając je #środynazamówienie #smacznewsparcie.
Ponowne ograniczenie sprzedaży sprawiło, że branża gastronomiczna nieustannie pozostaje trudnej sytuacji. Wciąż jednak wiele z restauracji nadal funkcjonuje i oferuje swoje produkty. Zamawianie posiłków może więc nie tylko pomóc przetrwać restauratorom, ale przede wszystkim ocalić miejsca pracy.
Akcja prowadzona jest pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa (ZP HoReCa). Więcej informacji na stronie: www.zphoreca.pl/.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing