Jak pokazuje przykład rynku amerykańskiego, content marketing staje się jedną z najpopularniejszych aktywności marketingowych. Zyskuje on też na znaczeniu, ponieważ silnie łączy się z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi marek. Tworzą one coraz więcej treści i z powodzeniem wykorzystują innowacyjne kanały do ich dystrybucji.
Dział Content Marketingu GoldenSubmarine zebrał kilka informacji na ten temat i przestawił na infografice.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024