Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GoldenSubmarine o content marketingu – infografika

Content marketing rośnie w siłę, a nam zaczyna przybywać marek-wydawców. Rok 2014 to czas, kiedy marki będą tworzyć własne strategie content marketingowe oraz integrować je w ramach pozostałych aktywności marketingowych.
O autorze
0 min czytania 2014-03-03

Jak pokazuje przykład rynku amerykańskiego, content marketing staje się jedną z najpopularniejszych aktywności marketingowych. Zyskuje on też na znaczeniu, ponieważ silnie łączy się z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi marek. Tworzą one coraz więcej treści i z powodzeniem wykorzystują innowacyjne kanały do ich dystrybucji. 

Dział Content Marketingu GoldenSubmarine zebrał kilka informacji na ten temat i przestawił na infografice.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj