Marka Tom Tailor w najnowszej kampanii promuje dwie nowości – zapach dla kobiet i mężczyzn Tom Tailor Woman i Tom Tailor Man. Kampania, w której udział biorą influencerzy, podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich pod hasłem „magia zapachów jesienią” ma pokazywać energetyczną markę w kontraście do szarej jesieni, drugi natomiast rozpocznie się 2 grudnia i będzie nawiązywać do świątecznych zakupów prezentowych.
W piątek wystartowała pierwsza część kampanii, która skupia się na działaniach programmatic, a od dziś rusza kampania display kierująca do zakupów w Rossmannie. Ponadto, w kampanii wykorzystane będą artykuły sponsorowane oraz współpraca z macro i mikro influencerami. Koniec kampanii planowany jest na 20 grudnia. Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024