Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bezpieczeństwo i higiena – Lidl poddał się kontroli

Niezależna jednostka certyfikująca TÜV Rheinland w efekcie kontroli części sklepów Lidl potwierdziła, że Lidl spełnia najwyższe standardy w zakresie higieny i bezpieczeństwa.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

Klienci sieci Lidl Polska mogą zawsze bezpiecznie dokonywać zakupów w sklepach stacjonarnych sieci. Bezpieczeństwo i higiena to dla Lidla podstawa. Sieć zapewnia we wszystkich sklepach dostęp do stacji do dezynfekcji rąk, promuje płatności bezgotówkowe, w tym w ramach aplikacji Lidl Plus własną funkcjonalność do płatności mobilnych Lidl Pay, a także kasy pierwszeństwa m.in. dla medyków i wolontariuszy niosących pomoc seniorom. Co więcej zachęca seniorów do zakupów w bezpiecznym dla nich czasie – pomiędzy 10:00 a 12:00 oraz organizuje specjalne promocje tylko dla tej grupy klientów. Pracownicy stosują wymagane środki ochrony osobistej, a zainstalowane ekrany z plexi przy kasach stanowią bezpieczną barierę. Sieć wydłuża również godziny pracy w wybranych placówkach, skutecznie rozładowując ruch w ciągu dnia.

Lidl Polska od zawsze dba o czystość i wysokie standardy bezpieczeństwa swoich sklepów. Teraz dodatkowo bezpieczeństwo i higiena zostały skontrolowane przez niezależną jednostkę certyfikującą. Liczne działania na rzecz czystości i bezpieczeństwa, które możemy zauważyć każdego dnia podczas zakupów zostały potwierdzone przez TÜV Rheinland, jako zgodne z najwyższymi standardami.

– Każdego dnia dbamy o to aby zapewniać naszym klientom i pracownikom bezpieczne warunki podczas zakupów i pracy we wszystkich sklepach Lidl Polska. Jesteśmy świadomi, jak niezwykle istotna jest obecnie kwestia higieny i bezpieczeństwa, dlatego stosujemy się do wszelkich zaleceń wydawanych przez rząd w związku z epidemią. Od samego początku jesteśmy otwarci na współpracę w zakresie przeciwdziałania covid-19 – już w marcu we wszystkich sklepach Lidl Polska zawiesiliśmy plakaty informacyjne dla klientów, opracowane przez Ministerstwo Zdrowia. Dodatkowo cieszy nas fakt, że kontrola niezależnej jednostki certyfikującej TÜV Rheinland potwierdziła naszą szczególną dbałość o bezpieczeństwo i higienę – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

TÜV Rheinland Polska to czołowa jednostka certyfikująca na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group, wiodącego dostawcy usług dla przemysłu na świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj