Agencja Clipatize rozwija swój biznes w Dubaju

Clipatize MEA, bliskowschodni oddział polskiej agencji marketingu B2B Clipatize, rozpoczął współpracę z AMGEN, GE Healthcare oraz Grundfosem MEA. Agencja konsekwentnie rozwija swoją obecność w rejonie Zatoki Perskiej od momentu kiedy w 2015 roku zrealizowała tam pierwsze projekty.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

W 2019 roku Jakub Lebuda otworzył w Dubaju przedstawicielstwo: Clipatize MEA. Dzięki nowej filii dotychczasowi klienci mogli liczyć na sprawną i lokalną obsługę projektów B2B z Bliskiego Wschodu.

W 2020 roku do grona klientów dołączyły nowe firmy, w tym:

  • AMGEN (farmacja) – Clipatize wspiera AMGEN w zakresie produkcji materiałów edukacyjnych do komunikacji z lekarzami w kanałach cyfrowych – agencja realizuje obecnie projekty na terenie Dubaju i Kuwejtu.
  • GE Healthcare (urządzenia medyczne) – Clipatize realizuje procesy produkcji webinarów i materiałów prezentujących nowe produkty kierowane na rynki języka arabskiego.
  • Grundfos MEA (pompy ciepłownicze i przemysłowe) – agencja wspiera Grundfos w zakresie realizacji kampanii o charakterze demand oraz lead generation.

Do zespołu składającego się z Olgi Vazniczajej (związanej z Clipatize od pięciu lat) oraz Katarzyny Widawskiej (w zespole od dwóch lat), dołączył Hasan Daouk wnosząc do agencji kompetencje języka arabskiego oraz doświadczenie zebrane najpierw w agencji badawczej, a później marketingu digitalowego, gdzie pracował odpowiednio jako jako research manager oraz content marketing manager. Hasan na co dzień pracuje z Libanu, dokąd pomimo kryzysu politycznego, część korporacji zlokalizowanych w Dubaju przenosi swoje siedziby aby poradzić sobie z dekoniunkturą spowodowaną COVID-19.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj