Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

FOREO rozpoczęło kampanię z okazji Black Friday

To najlepszy moment, żeby zainwestować w swoją pielęgnację i zgarnąć najlepsze okazje od FOREO. Marka rozpoczęła tegoroczną kampanię z okazji Black Friday.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

Jeśli zastanawialiście się nad zakupem urządzenia od FOREO to najlepszy moment, bo na stronie marki już ruszyły największe przeceny w tym roku.

– Wiemy, że każdemu z nas przyda się chwila relaksu i zapomnienia o codziennym stresie. Szczególnie teraz po prostu na to zasługujemy i potrzebujemy jeszcze bardziej niż dotychczas. Żeby umożliwić wam potraktowanie swojego samopoczucia (i skóry!) priorytetowo, na najbliższe 2 tygodnie obniżyliśmy ceny naszych bestsellerów aż do 35% – mówią przedstawiciele marki. 

Co więcej, po raz pierwszy w historii, przeceniona została najnowsza generacja serii FOREO LUNA i UFO. Szczoteczkę LUNĘ 3 – odprężające urządzenie do oczyszczania twarzy teraz dostępne jest taniej o 20%. Natomiast relaksujące UFO 2, wyposażone w światła LED, inteligentne urządzenie do nakładania masek, dzięki któremu uzyskacie profesjonalne rezultaty w zaciszu własnego domu, przeceniono aż o 30%.

Tegoroczna promocja to dobra okazja do zainwestowania w swoją pielęgnację i postawienia na urządzenie, które naprawdę działa i posłuży przez lata, bez konieczności wymiany części.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj